dissabte, 19 de gener del 2013

NOVA REESTRUCTURACIÓ DE MONOCLEMON


En aquest curs vullc interactuar més en les xarxes socials i la Web 2.0 en els meus alumnes.
Per tant vaig a intentat treballar amb aquestes ferramentes que ens ofereixen les noves tecnologies.
En el meu bloc de IES HONORI GARCIA "FRANCH", serà a on aniré ficant els treballs i en el Facebook de "MONOCLEMON". em ficaré en contacte amb ells, per passar-los la informació pertinent.
El bloc, IES HONORI GARCIA "FRANCH", està obert tothom, a les hores en el Facebook, sols agregaré com amics als meus alumnes del PQPI-2 i del Cicle de Comerç.
Ja que estan estudiant comerç, vulls que sapien utilitzar aquestes eines, per fer aplegar la informació als possibles clients, com jo l'utilitzaré amb ells.
Es podria utilitzar altres xarses socials, però buscant l'eficacia i la rentabilitat dels temps sols, utilitzaré el FACEBOOK.
Ja voré com ix aquesta nova experiència, espere que siga positiva i així poder-la emprar en altres cursos més eficient ment.
En aquest bloc continuaré ficant algun article personal amb el punt de vista particular al voltant del comerç, amb referència a la Atenció al Cient, Animació al punt de venda, com aplicacions informàtiques aplicades al teixit comercial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada